Beoordelingen van Restaurant Diamant Groningen

Recente recensies

5.0
Remco
28 november 2022

Snelle bezorging en super kwaliteit. Blijf hier bestellen.

Hamstra
27 november 2022

Goed en lekker eten .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Jagai
27 november 2022

Portiegroottes waren goed. Eten was over het algemeen goed qua smaak! Bij de grote order (+- 100eu) die ik heb gedaan, had ik op z'n minst goede, vers gebakken (niet kleffe) loempia's verwacht. De afstand van restaurant naar mijn huis is zo'n 10min fietsen, maar voor een groot deel was het eten niet héél warm meer. Ben anders gewend van jullie helaas. Weet ook niet of ik dit weer zou doen :(

B Langedijk
26 november 2022

Het was super en meer dan genoeg

Klaas
22 november 2022
eddie ja die!!
20 november 2022

ik kreeg babi pangang wat normaal overgoten moet zijn met die heerlijke saus,alleen bovenop was wat saus en voor de rest was t een droge vleesmassa,de volgende dag deed ik weer een bestelling en ik vermelde erbij ,of ze er wat babi pangang saus bij konden doen wat ik dan over die droge massa kon gooien,maar ik kreeg t niet,viel me tegen,ik ga zeker niks meer bij deze mensen bestellen,ik wil wel waar voor mn geld hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke
19 november 2022

70 minuten na de bestelling werd er gebeld dat ze een gerecht niet meer op voorraad hadden. Nadat we dat vervangen hadden, kwam er na 10 minuten een mail dat de bestelling onderweg was.. vervolgens liet deze daarna nog 45 minuten op zich wachten : totaal ruim twee uur gewacht.. dat is wel erg lang

Michel
16 november 2022

Vorige x was t lekkerder. De pikante saus was pittiger. Verder was alles wel.lekker knapperig!

Brian Nijhuis
15 november 2022

Eten was lekker, warm en snel bezorgd. Wellicht meer variëren in maandmenu, nu hadden we veel van hetzelfde. Misschien verschillende maandmenus opstellen, dan zullen daan en ik nog vaker voor onze vriendengroep bij u bestellen. Groeten brian

Eddie
14 november 2022
JB
13 november 2022

Snel bezorgd en als altijd prime kwaliteit .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

eddie ja die!!
11 november 2022

ik vroeg om veel uitjes in de tomatensoep en ik kreeg ook veel uitjes,geweldig!!dus die opmerking wat je bij de bestelling mag plaatsen, wordt ook naar gekeken en serieus genomen.

Lena
8 november 2022

Heerlijk

Monique
8 november 2022

Heel vriendelijke mensen, eten was op tijd klaar.. De nasi was echt heerlijk maar de pisang goreng (gebakken banaan) was niet zo lekker als anders. Ik bestel hier altijd pisang goreng, maar vroeger was de gebakken banaan lekkerder. Verder was het eten heel erg lekker. Ik raad dit restaurant aan

Ian
4 november 2022
Melanie
3 november 2022

Geen idee wat er veranderd is (nieuwe kok of eigenaar) maar de nasi was echt niet lekker. Rijst met wat diepvriesgroenten erdoor. Geen vlees of ei te vinden. De rest was gelukkig als vanouds.

Rinse
31 oktober 2022

Vlotte levering, heerlijke gerechten.

Jan Knevelman
30 oktober 2022

T was weer top zoals,we gewend zijn😅

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maria
23 oktober 2022

Voor het eerst hier weer eten gehaald naar 30 jaar en het eten is nog steeds goed. Was zeer lekker, vers en de loempia zag er en smaakte ook zeer goed.

Irma
18 oktober 2022

Wederom heerlijk, altijd goed en smakelijk

Alex
9 oktober 2022

Bestelling was er eerder dan aangeven. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap
9 oktober 2022

Gewoon lekker!

R. Van Meel
3 oktober 2022
priscilla de vries
1 oktober 2022

Miste een watersysteem en had 1 bami extra aangepast maar niet verwerkt!

JB
25 september 2022
Patrick
16 september 2022

De maand menu bestelt bezorging was goed normaal is het altijd super alleen dit keer was de Gesenden kipfilet met groente wat hard en droog … hopelijk volgende keer weer beter

Angela
12 september 2022

Als wij chinees bestellen dan altijd bij de diamant. Het eten was met 15 minuten bezorgd en heerlijk. Alles was warm en we hebben ervan genoten.

Klaas
11 september 2022
Chieljan Wouda
9 september 2022

Heerlijk eten, goede prijs

K
7 september 2022
Herman
6 september 2022
Lukas
3 september 2022

Erg lekker!

Willem
3 september 2022

Op tijd en goed eten

anoniem
2 september 2022
Eveline
30 augustus 2022

Heel lekker en super aardig personeel. Perfect

anoniem
19 augustus 2022
Marianne de Rooij
13 augustus 2022

We hadden nasi besteld en extra betaalld maar kregen in plaats daarvan witte rijst, wat wij erg jammer vonden.

Peter Luxema
12 augustus 2022

Het eten heeft ons prima gesmaakt en de service was ook goed

anoniem
11 augustus 2022
Regina
11 augustus 2022

Conform afspraak werd de bestelling afgeleverd door een vriendelijke jongeman. De maaltijd was heerlijk. Het was overigens niet de eerste keer dat wij een bestelling plaatsten bij Diamant. Steeds naar volle tevredenheid. Een aanrader.

Richard kang
7 augustus 2022

Altijd goed, behalve vandaag.. Weinig eten, etam was laf en louw Ben ik moet gewend, normaal beter en meer, betaal toch bijna 30 euro.. Helaas laatse keer dus. Aub heen automatische reactie van het was zondag bla Bla..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

eddie ja die!!
7 augustus 2022

ik zou de bestelling 17.15 krijgen,en dat kreeg ik ook exact,geweldige timing. eten was heerlijk,alleen heb ik een ster minder gegeven,omdat er weer te weinig uitjes in de tomatensoep zaten.dat maakt t juist af.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reinier
5 augustus 2022

Was erg lekker. Vers en smaakvol, zeker voor herhaling

Lena
26 juli 2022
Anouk Van Burgel
25 juli 2022

We bestellen altijd bij Diamant en het stelt nooit teleur. Echter vandaag een Vega nasi ontvangen die toch minder was dan die we normaal kregen. Verder top!

cj
24 juli 2022

puik

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke Leemburg
22 juli 2022

De bestelling kwam 15 minuten eerder dan gepland. Dit keer was het eten veel te scherp, is er misschien een andere kok?

Hamminga
19 juli 2022

Wederom super gegeten

hans scholtens
27 juni 2022

lekker ge eten prima verzorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
21 juni 2022

Weer bezorgd voor de aangegeven tijd En het was als van ouds super lekker

K Sikkema
16 juni 2022

helemaal top! altijd lekker!

Valerie
12 juni 2022
Mar
10 juni 2022

De gefrituurde calamaris was te vet. De gebakken ananas had een vreemde smaak: ik heb het niet opgegeten. Nasi, babi pangang en kip met groenten was goed. Wij bestellen vaker en dat was afgelopen keren ook goed.

Jack Smit
8 juni 2022

het was weer top :)

De Vries
7 juni 2022

Lekker

Herman
7 juni 2022
Hdb
7 juni 2022

Zoals altijd, top! Alles lekker warm nog ondanks het hondenweer. We hadden een specifieke tijd aangegeven en het kwam mooi rond dat tijdstip bezorgd

Ing
6 juni 2022

Zoals altijd door een vriendelijke bezorger snel bezorgd. Eten is meer dan prima en goed warm. Blijft toch mijn favoriete restaurant 👍

hans scholtens
6 juni 2022

Het eten werd goed warm bezorgd = plus punt. smaak zoals van jullie verwacht verdiend een compliment. kort om alles naar tevredenheid verlopen. Dank daar voor.

tisi
31 mei 2022

lekker

Grunn
31 mei 2022

Erg snelle bezorging met goed eten en vooral de dumplings waren erg lekker!

Jayflo
31 mei 2022
Miriam
29 mei 2022

Prima gegeten. Had iets warmer gemogen.

Marcella
18 mei 2022

Snel bezorgd. Het eten was prima

Jack Smit
18 mei 2022
F.A.Koops
12 mei 2022

Zeer tevreden over de snelle bezorging en de kwaliteit van het eten.

cj
9 mei 2022

lekker, snel en genoeg ook niet duur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Huizenga
21 april 2022

Zoals altijd een uitstekende maaltijd, dank!

B. Miedema
17 april 2022

Prima

Klaas
13 april 2022
G v Dusschoten
10 april 2022

Normaliter altijd tevreden bij de Diamant. Nu was de mie die we hadden besteld grotendeels niet gaar, dat was een aardige tegenvaller.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
7 april 2022

Supersnel en heel erg lekker.

M
2 april 2022

Ruim voldoende grote portie, dus dat is een pluspunt. Het vlees is de babipangang was best taai en hierdoor minder lekker dan ik van andere Chinese restaurants gewend ben. Het satéstokje dat bij in het bakje van de babipangang zat, was gewoon echt niet lekker. De kip had totaal niet de structuur en smaak van kip. Daarnaast was er een beetje satésaus door de babipangang gemixt, doordat de deksel niet goed afsloot.

Marjan
1 april 2022

Altijd op tijd bezorgt en natuurlijk altijd lekker eten we zijn echt tevreden

Carin
29 maart 2022

Smaakt weer heerlijk! Super dat mevr. van restaurant nog via tel. checkte of alles wel klopte qua bestelling en onze wensen. Vriendelijke bezorger.

Westerop
28 maart 2022

Heel netjes gebeld dat de bestelling een kwartier later zou komen Kan gebeuren Uiteindelijk bijna 3 kwartier later

Eef
26 maart 2022

Eten was goed warm en lekker! Wel heel veel groente in de mixschotel, volgende keer kies ik net een iets ander gerecht. Bezorging top!

Irma
20 maart 2022

Heerlijk eten, altijd weer prima!

Paulien
13 maart 2022

De bami was prima. De fou you hai redelijk echter minimale rode saus, waardoor het niet echt heel smakelijk was. De grote van de porties was goed. Mini loempia’s redelijk qua smaak. Kipvleugels waren niet lekker. Smaakt erg naar frituurvet en deze heb ik niet opgegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry
13 maart 2022

Ging om een 1-persoonsmaaltijd en ik wilde afhalen (ook gezien bedrag de enige optie). Wat moeite om bij website van Diamant te komen. Raakte diverse keren verzeild in websites van Thuisbezorgd.NL. Uiteindelijk wel gelukt en bestelling afgehaald. Ging supersnel. Was heerlijk. Enige punt is dat je wel een hele grote eter moet zijn wil je die portie volledig kunnen opeten!

Ing
12 maart 2022
Dan
11 maart 2022
Casper
9 maart 2022

Snelle en vriendelijke bezorging. Goeie prijs en lekker eten

Jack Smit
2 maart 2022
Mara
26 februari 2022
Barry
25 februari 2022

Binnen 30 min. had ik mijn bestelling in huis. Het was super lekker maar waar ik mij aan stoor is dat je een maandmenu voor 2 personen besteld en de gerechten bakjes (tjap tjoi e.d.) super klein zijn. (ik bestel toch niet in Madurodam?!) en verder de transactie kosten en het plastic tasje waar je voor moet betalen, beetje flauw...

Rinse
24 februari 2022
Johan
22 februari 2022

Was goed van smaak . Mooie hoeveel heden kwa eten, wel jammer dat je ruim uur moest wachten maar uit eindelijk wel wachten waard en was goed warm allemaal

Gert
20 februari 2022

Een van de beste adressen voor goed Chinees eten in Groningen

Henk
17 februari 2022

Heerlijke maandmenu. Echt een aanrader.

J.Hoeboer
17 februari 2022

Netjes verpakt, goed warm en prima van smaak.

Alexander
16 februari 2022

Vriendelijke bezorger, keurig op tijd. Eten dikke prima. Net als bij andere Chinezen wel laatste tijd combinatie van stijgende prijzen en krimpende porties. Maar nog steeds wel een redelijke prijs kwaliteit verhouding.

Nico
15 februari 2022

Lekker gevarieerd eten. Vlot bezorgd

Hansma
14 februari 2022
J. En K
13 februari 2022

Heerlijk! Stond op tijd klaar, goede porties. Juiste temperatuur en erg lekker!

Jack Smit
13 februari 2022

zoals we gewend zijn, Alles gewoon weer perfect. ;)

Lucas
12 februari 2022

Had gevraagd om een andere saus bij de Pekingeend en ook kroepoek ipv frisdrank. Prima geregeld!

anoniem
11 februari 2022

snelle bezorging en het eten was weer top

Johan
10 februari 2022

Heerlijk eten en op tijd geleverd! Top!

Kees
9 februari 2022

Lekker openruggetje gegeten top chinees

Margreet
5 februari 2022
Benno
5 februari 2022

Eten was uitstekend, helaas was de bezorging 25 minuten later dan afgesproken.

Remco
2 februari 2022

Wederom lekker gegeten, grote porties en prima prijs/kwaliteit verhouden. En bovenal snelheid van bezorging kan niet geëvenaard worden door anderen. Dus, tot de volgende keer.

Frans Kosters
1 februari 2022
Jack Smit
31 januari 2022
Richard
23 januari 2022

Opgewarmd Weinig Ben ik niet gewend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miedema
23 januari 2022

Heerlijk vers en ptiig

Heidi
22 januari 2022

Lekker en voldoende eten, vriendelijke bezorging, sneller gebracht dan was aangegeven. Ik bestel er vaker en blijf er bestellen. Zeer tevreden.

Elly
22 januari 2022
Meertens
20 januari 2022
F. Van der Wal
19 januari 2022

Ik vond het deze keer weer echt verrassend lekker, zag er vers uit!

Joost
11 januari 2022

Pangsit prima, nasi prima. Babi pangang oud, droog en bedorven smaak. Uitgespuugd en daarna was ik ook meteen uitgegeten. Ik bestel hier niet weer.

Sandra Reinderink
8 januari 2022

Heerlijke gerechten met veel smaak!

Greet
7 januari 2022

Geef max sterren, maar ik vond loempia met roedjak erover niet lekker. De loempia was helemaal zacht. Ik zou de saus in een apart bakje doen zodat je er thuis bij kan doen, dan blijft het knapperig. Maar mss hoort het wel zo. Nooit eerder geprobeerd. En mss vinden anderen dat juist lekker. Het werd lekker snel en warm gebracht. Oh, en de Singapore mihoen was heerlijk, vers en lekker pittig.

Joke Bajema
2 januari 2021

Zeer teleurgesteld! De loempia's smaakten muf en het vlees (babi pangang) leek meerdere malen opgebakken en had geen smaak meer en was keihard. De Wantan soep was wel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alice Massaro
31 december 2021

Prima, maar het was niet warm genoeg.

Herms
30 december 2021

Helaas zat er een slecht stuk rundvlees in mijn bestelling en heb ik er twee dagen ziek op de bank van gelegen. Normaal zijn we erg tevreden over de Diamant, maar ik zal voorlopig even niet meer bij ze bestellen.

Aïshyta
27 december 2021
Koekje
21 december 2021

Smakelijk eten. Vegetarische loempia is echt een aanrader. Maar ook de sate ajam en de thaise massamen nua vonden we erg lekker. Fijn als je eens wat anders wilt dan babi pangang. Wij haalden het af. Het was op tijd klaar en nog lekker warm toen we thuis kwamen.

Moeni Djoegan
20 december 2021

Eigelijk ben ik niet helemaal tevreden , want het vlees "speenvarken "dat ik besteld had ,was wel smakelijk , maar wel verbrand ! ik heb het binnen een week 2 keer zelfde gehad! Ik ben niet meer van plan eten bij u meer te bestellen , helaas .

Hannie
17 december 2021

Heel lekker!

Jack Smit
14 december 2021

Heerlijk gegeten weer... :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JB
12 december 2021

prima zoals altijd , snel bezorgd .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hedde Biesma
9 december 2021

het was weer heerlijk !!!

Frans Kosters
6 december 2021

alles altijd heet en op tijd

Ina Tilman
5 december 2021

Niks aan toe te voegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klaas
3 december 2021
Bos
1 december 2021

Heerlijk! Vers! Snelle bezorging! Blikje drinken gratis erbij top!

Nico
30 november 2021

Lekker eten; vlot bezorgd; ruime porties

Redmar
28 november 2021

Snelle bezorging, heerlijk eten, goede portiegrootte, kortom super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

NN
23 november 2021
Lucas
22 november 2021

Het ene bakje met de kipfilet zat erg vol waardoor hij lekte dus beter sluitende bakjes of iets minder saus is denk ik beter. Verder alles prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack Smit
21 november 2021
Henk ten Doeschate
20 november 2021

De loempia was niet goed, bedorven of zo. Na een paar happen weggegooid. Meestal ben ik heel tevreden met Diamant.

Melanie
14 november 2021

Het was blijkbaar druk dus het duurde langer dan normaal, maar keurig op de aangegeven tijd. Eten was goed heet en net zo lekker als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

James
14 november 2021

Babi pang was zeer slecht Gelukkig was de nasi wel lekker

Peta Bartlema
13 november 2021

Het eten werd vlot bezorgd en was van uitstekende kwaliteit.

Paul
13 november 2021

Zeer snel en heel erg lekker.

bart
9 november 2021

fantastisch lekker, ook goed warm nog

Ing
7 november 2021

Wederom super snel bezorgd. Het eten is altijd goed warm!

Smith
4 november 2021

Heerlijk Ossenhaas pikant met groente..om je vingers bij af te likken..mmm

Roy
1 november 2021

Altijd genieten, bestelling altijd eerder klaar dan afhaaltijd!

Na
30 oktober 2021

Was lekker.. Nu een keer een ander gerecht besteld dan wat ik altijd bestel.. Ook dit was heerlijk!! En bezorger ook vriendelijk!!

Perfect
27 oktober 2021
Tom
26 oktober 2021

Het eten en de bezorging was top, als ik jullie een tip zou mogen geven dat zou dat het tijdstip van de bezorging zijn, jullie waren ruim 10 minuten te vroeg 😄

Barry
21 oktober 2021

In een maand menu had ik een keer kip in pikante saus, deze was heerlijk. Nu dacht ik deze eens los te bestellen maar kreeg een hele andere saus welke niet echt super was . Beetje raar dat het dan opeens een andere saus is..

Jack Smit
15 oktober 2021

Heerlijk gegeten, meer dan voldoende eten.

Klaas
14 oktober 2021
Mieke
8 oktober 2021

alles was heerlijk, ook ons bezoek heeft gesmuld

William
2 oktober 2021

Zat geen smaak aan het eten. Was allemaal heel licht van smaak en niet heel lekker. De kroepoek was wel erg goed en de nasi was prima. Eten was voor de rest goed warm en keurig op tijd.

Melanie
1 oktober 2021

7 van die naar zeep smakende blaadjes in de curry was iets teveel van het goede. Helaas was de saté tijdens het vervoer omgevallen waardoor de beker bijna leeg was. Ondanks dat toch heerlijk gegeten

Jannie
1 oktober 2021

Het eten was weer erg goed! We hebben heerlijk gegeten.

Eddy
29 september 2021
Michał
27 september 2021

Lekker

Leemburg
25 september 2021
Hans
21 september 2021

Heerlijke kip kerrie

anoniem
20 september 2021

binnen 20min bezorgd en eten was top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans Kosters
14 september 2021

snelle service en alles altijd heet.

Barry
11 september 2021

Heeeerrrrlijk en weer op tijd afgeleverd. Jammer dat mijn saus keuze niet doorgekomen is, stond wel op de bon, maar zo was het ook erg lekker.

Pettinga
9 september 2021
Jack
6 september 2021

Goede oude vertrouwde Kwaliteit.. TOP

Ellen
6 september 2021

1 oude opnieuw gefrituurde koe-lo-yuk tussen de verse. Vandaar geen vijf sterren. Verder top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. Luttje
4 september 2021

Prima

Jaap Huizinga
31 augustus 2021
Jaap
30 augustus 2021

Lekker en vlot bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sebastiaan
29 augustus 2021

Heel snelle bezorging en prima eten.

Lukas
28 augustus 2021

Thaise Gaeng phed nua besteld! Heerlijk van smaak en lekker(niet te) pittig. Aanrader!

H P
27 augustus 2021

Super snelle bezorging en geweldig lekker eten.

Barry
25 augustus 2021

Zoals altijd erg lekker en netjes op tijd afgeleverd.

lekker eten
25 augustus 2021

snelle bezorging, eten was top had iets meer gekruid gemogen. zou hier zeker vaker bestellen.

Roy
24 augustus 2021

Vegetarisch top!

silvia
21 augustus 2021

Eten was weer heerlijk djw

kvs
20 augustus 2021

lekker

Diana Albronda
19 augustus 2021

Heerlijk gegeten en genoten ❤

Roy
19 augustus 2021

Tofu gerecht, vegetarisch top!

Schluter
17 augustus 2021

Smaak was goed. Alleen jammer dat bami en witte rijst niet apart geleverd werden, maar vlees bovenop de rijst/ bami in het bakje geprakt werd. Onze kinderen lusten alleen bami en rijst puur. Eerder deden jullie dit niet.

Jan
17 augustus 2021

Weer een lekker maandmenu, en vlot bezorgd. Kortom uitstekend!

Ingmar jordan
17 augustus 2021

Jezus wat was mijn eten er snel lekker warm goed veel een hele goede Chinees restaurant

Folkers
7 augustus 2021
-
6 augustus 2021

Snelle bezorging en het eten was erg lekker!

Klaas
2 augustus 2021
Berjan
1 augustus 2021

Heerlijke maaltijd en ondanks dat er vertraging zou zijn toch geweldig snel bezorgd . Dank julliewel !

Eddy
1 augustus 2021

Vandaag smaakte de bami ramas anders dan anders, misschien een nieuwe kok? Mochten we er ziek van worden dan zal ik contact opnemen!

Rina
29 juli 2021

Snel geleverd. Vriendelijke bezorging

Nikki
24 juli 2021

Super lekker eten, veel ook. Bezorger was ook vriendelijk en vlot. Lekkere, grote pisang goreng. Bestel zeker weer!

Thomas
22 juli 2021

Om 18.53 besteld en om 19.11 ging de deurbel. Dat is nog eens rappe tijden kan je niet tegen kijken. En het eten smaakte weer erg lekker

Barry
15 juli 2021

Altijd super maar dan ook echt super lekker en wat ook heel belangrijk is, is dat je niet lang hoeft te wachten. Altijd een snelle bezorging !!

Marc
14 juli 2021

Weer een keer babipangangang met pikante saus besteld. Is uitstekend goed zacht en mals vlees met geroosterde buitenkant. Saus is wat weinig vandaar een bekertje saus bijbesteld. Lekker gegeten en weer zeer tevreden over de kwaliteit

H Muthert
13 juli 2021

Jaar in jaar uit één van de beste !

sylvia
12 juli 2021

ik had 2 gerechten besteld: koe loe kei en kip kerrie,. met 1x bami, 1x nasi en loempiaatjes. Waarom krijg ik er wederom een halve portie koe loe kei, en halve portie kerrie maar ook nog eens halve (onbestelde) portie kip sate bij? Ik bestel geen kip sate, dus ik wil het ook niet!

Silvia
11 juli 2021

Eten is heerlijk alleen bestelling niet compleet helaas dat was ff baalen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexander
8 juli 2021

Ik had een maandmenu besteld. Op zich prima kwaliteit van de beide gerechten en de saté. Ik was wel behoorlijk teleurgesteld in de bami. Dit was feitelijk vrijwel alleen noodles. In een periode van het jaar dat prei goedkoop is, had ik denk ik hooguit tien kleine stukjes in een hele bak bami. Verder wat stukjes ham en that's it. Zo kaal heb ik nog nooit van mijn leven waar dan ook maar bami gehad.

Leemburg
7 juli 2021
Anoniem
6 juli 2021
Rianne
5 juli 2021

Heerlijk weer!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koopmans
5 juli 2021
Smith
4 juli 2021

Wat mij opvalt is dat de saus wat gelei achtig… Er jammer… Dit was vroeger niet zo…

Barry
30 juni 2021

Natuurlijk zoals altijd weer super lekker !!

E. Luttje
28 juni 2021
Miedema
27 juni 2021

Prima bezorging en heerlijke maaltijd

Jolanda Hennekam
25 juni 2021

Mi-fang met gesneden kip was erg lekker, met o.a. verse knapperige taugé. Kipfilet net kerriesaus was ook prima, met diverse groenten. Het werd lekker snel bezorgd en was nog goed warm. Aanrader!

will
24 juni 2021

alles prima. erg goed.

Barry
22 juni 2021

Altijd lekker en altijd een snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lenn
18 juni 2021

De nasi was niet zoals die normaal gesproken was, Smaakloos, weinig extra's erin. Leek erg op gewoon witte rijst. Jammer, normaal is het een stuk beter

Thomas
10 juni 2021

Nu voor de 2e keer besteld en de kwaliteit is top. Via de eigen site bestellen!! Zodat thuisbezorgd niet de 14% commissie inneemt en het restaurant er ook nog een beetje aan overhoudt. En je krijgt een gratis blikje Fanta of Cola (de echte, geen namaak zoals zovele erbij doen). Snelle bezorging. Dus ben dik tevreden. Eerder altijd bij andere Chinees restaurants besteld maar de kwaliteit was niet denderend, nog een andere geprobeerd, net zo bedroevend. Ik bestel hier (nu 2e keer) en niet teleurgesteld.

Anoniem
9 juni 2021

Top

Klaas
3 juni 2021
Michael
2 juni 2021

Altijd vers en lekker eten, geweldige service van de gastvrouw en de uitstekende kok.

Ee
31 mei 2021
Chris van der schaaf
31 mei 2021

Allemaal erg lekker zoals altijd en snel bezorgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. Luttje
30 mei 2021

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim Oosterbeek
28 mei 2021

snelle bezorging eten goed warm en bijzonder lekker, kan het iedereen aanbevelen Wim

Jack.S
25 mei 2021
Ineke
24 mei 2021

Was top! Alleen iets teveel en misschien nadenken over ander verpakkings materiaal..

bosman
22 mei 2021

zo als gewoonlijk weer super lekker en snel bezorgd

G.
17 mei 2021

Heerlijk gegeten en snel bezorgd!

Pimpy
10 mei 2021
Manou
2 mei 2021

Altijd goed en altijd voldoende

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
2 mei 2021

Heerlijk eten!

Roo
28 april 2021

Niet te eten!! Nooit weer

Luc
27 april 2021

Was allemaal dik in orde

E. Luttje
27 april 2021

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

johannes klunder
26 april 2021

Vooral de combi gerecht tjap tjoy was slechter stuk minder wat we van u gewent zijn

Paul
26 april 2021

Snel bezorgd en zeer lekker. Ook onze gasten waren enthousiast.

Leemburg
22 april 2021
C. van Beilen
21 april 2021

Heerlijk gegeten zoals altijd eigenlijk. Echter na de tientallen keren dat we besteld hebben bij Diamant, was de bezorging deze keer niet geslaagd. Het leek alsof hij met de scooter was gevallen, want alle saus zat overal aan een kant. Zelfs onder de rand van de Nasi deksel zat de saté saus en saus van de mini loempia's. De saus van de mini loempia's was dus ook bij de loempia's ingelopen en daarna er deels uit. Ik heb nog nooit zo'n ravage meegemaakt, en ga er ook vanuit dat het een incident betreft. Afgezien van dat de loempia's dus niet meer knapperig waren, heeft alles zeer goed gesmaakt. Ik zal dan ook zeker weer bestellen in goed vertrouwen, want Diamant stelt nooit teleur.

Marjet
19 april 2021

Prima loempia's met pindasaus en heerlijke gebakken garnalen met een lekkere pikante saus! Het was weer genieten!

Harmen
18 april 2021

Naast de bekende menu’s een prima Thaise menukaart! Verse ingrediënten en smaakvol. De babi pangang vind ik aanmerkelijk minder vanwege de slijmerige saus. Dat kun beter gescheiden bestellen.

Jan
17 april 2021

Vies

Wendy
10 april 2021
Hessel
9 april 2021

Zoals altijd geweldig

Arens
9 april 2021

👍🏾👍🏾👍🏾👌🏾

Jack.S
9 april 2021

na 45 jaar nog steeds perfect.

RC
6 april 2021

Snel en lekker

E. Luttje
5 april 2021

Prima

ms markvoort
5 april 2021

Het garnalen gerecht was heerlijk. Verder hadden we groenten in rode kerrie . Dit bestond vooral uit tofu met weinig groente. Tofu stond niet in de beschrijving. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny Nuruwe
1 april 2021

Zoals ik eerder had aangegeven bij mn vorige bestelling, vond ik de nasi geen tot weinig smaak hebben. Misschien voor de volgende keer, want de rest is nml wel goed, behalve de bami en de nasi.

Michel
1 april 2021

Keurig op tijd. Aardige bezorger! Eten was heerlijk! Dat wordt vaker bestellen bij Diamant!

Joshua
29 maart 2021

Vet snelle bezorgtijd, vet lekker eten, vet goede beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tonnie
28 maart 2021
Erik
28 maart 2021

Het eten was weer erg goed. We hebben al meerdere keren eten gehad van Diamant en elke keer was de kwaliteit erg goed.

Nieborg
27 maart 2021

Snelle bezorging en het eten was heerlijk.

MZ
26 maart 2021
HDB
25 maart 2021

Echt perfect. Al lang fan, maar deze keer was het wel heel goed. Mega snel bezorgd en de kwaliteit die we gewend zijn.

Jack.S
22 maart 2021
Ciska
20 maart 2021

Het eten was lekker, goede en snelle service.

Anoniem
19 maart 2021

Het eten was erg snel bezorgd en de bezorger was erg vriendelijk! Eten was prima goede grote porties! Zeker een aanrader!

E. Luttje
15 maart 2021

Prima

Lukas
12 maart 2021
Bosman
6 maart 2021

Prima kwaliteit en correcte bezorging

Silvia
3 maart 2021

Was weer heerlijk djw

De Vries
1 maart 2021
Em
1 maart 2021

Lekker eten

scholtens
1 maart 2021

prima geregeld. dik tevreden cijver een 9.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. Luttje
28 februari 2021

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

bas
28 februari 2021
Eric
27 februari 2021
M Williams
27 februari 2021

Slechte babi pangang.. geen smaak aan

johannes
27 februari 2021

Kwaliteit eten en bezorging een dikke tien

Kronkelworm
25 februari 2021

Prima eten, makkelijk online te bestellen, temperatuur goed, op tijd. Niets op aan te merken. (Behalve de mini-loempia’s, maar die zijn denk ik bij geen enkel restaurant nog knapperig na bezorgen.)

de vries
24 februari 2021

Was allemaal prima. Had alleen lang plakken kroepoek verwacht. Verder alles goed.

Bennie
23 februari 2021
Jack
22 februari 2021

Al jaren klant kwaliteit altijd perfect.

Gerda
19 februari 2021

Zoals vaak weer verrassend snel bezorgd en constante kwaliteit. Weer heerlijk gegeten.

maaike. F
18 februari 2021

lekker eten

Wim
15 februari 2021

Bestelling kwam precies op het tijdstip dat ik had aangegeven. Heel fijn! (En het was ook nog lekker!)

Moi
13 februari 2021

Eerder al paar keer hier eten besteld via thuisbezorgd. Was lekker en veel. Nu direct via restaurant. Was € 0,35 duurder, maar ach. Gunnen we de handel! Het eten was nu op zich goed, maar de helft was al niet meer echt warm. We hebben besteld om 18.15, kregen bericht dat het 19.50 bezorgd zou worden. Het was er 20.10 uur. Met Thuisbezorgd was dat steeds een uur. Dus een volgende keer toch weer via thuisbezorgd....

Lieneke Pool
13 februari 2021
Thomas
12 februari 2021

Lekker! Jammer dat we de beleving van het aquarium thuis niet kunnen meemaken.

Mars
11 februari 2021

De dag begon weer prachtig. Waar het voorheen sombere dagen waren en stilte heerste, hing vanochtend een zekere vrolijkheid in de lucht. Er ligt ijs. Groningen snakt naar een beetje vrijheid, de mogelijkheid iets te beleven. Nog altijd volledig in lockdown geeft het winter weer ons deze vrijheid, de zon die schijnt, het ijs dat dik genoeg is. Het zou een mooie dag worden. Na een x aantal uur te hebben gespendeerd in de frisse buiten lucht kwam het prachtige idee omhoog om Chinees te bestellen. Vanwege eerdere goeie ervaringen met uw zaak, werd de website erbij gepakt en vlot besteld. Vluchtig werd er een spelletje gespeeld met het gevoel binnen een korte tijd aan tafel te kunnen. Helaas kwam vanuit de zaak bericht dat de bestelling om half 9 pas bezorgd zou kunnen worden, wat een hoop gedoe met de avondklok zou opleveren. Volledig in paniek en op zoek naar manieren om op tijd thuis te kunnen zijn, werd het restant van de wachttijd doorgebracht. Het moment was eindelijk daar, we konden

Klaas
6 februari 2021
E. Luttje
3 februari 2021

Prima

  • </